Obchodní podmínky

1. Účel a použití podmínek

1.1 Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen Podmínky) se vztahují na všechny jednotlivé smluvní vztahy mezi klientem jako ubytovaným (Klient) a podnikatelským subjektem – Renata Páníková, Třebouň 10, Toužim 364 01, IČ: 4667078, DIČ: CZ666208152, Dle §71 odst. 2 živnostenského zákona: Magistrát města Karlovy Vary, info@silverboy.cz, www.silverboy.cz (Provozovatel) jako ubytujícím, jejichž předmětem je poskytování ubytování v mobilním domě a dále poskytování služeb, které s ubytováním souvisejí. Jednotlivé smlouvy se uzavírají podle čl. 2 těchto Podmínek.

1.2 V případě rozporu mezi Podmínkami a výslovným ujednáním stran ve smlouvě mají přednost odchylná smluvní ujednání.

1.3 Podmínky mohou být ze strany Provozovatele jednostranně změněny nebo doplněny, pro Klienta je přitom závazné znění Podmínek, které jsou účinné v době uzavření Smlouvy.

2. Smlouva mezi klientem a poskytovatelem

2.1 Smlouva mezi Provozovatelem a Klientem (Smlouva) je uzavřena vždy písemně nebo prostřednictvím e-mailové komunikace mezi Klientem a Provozovatelem potvrzením objednávky Klienta ze strany Provozovatele nebo potvrzením nabídky Provozovatele ze strany Klienta nebo oboustranným podpisem písemné smlouvy.

2.2 Smlouva specifikuje zejména konkrétní časový termín, na který Provozovatel poskytuje Klientovi vybrané ubytování k přechodnému ubytování, cenu za takové ubytování, způsob platby a její splatnost.

2.3 Provozovatel eviduje Smlouvy uzavřené a může je na požádání zpřístupnit Klientovi.

2.4 Smlouva se uzavírá v českém jazyce.

2.5 Minimální doba ubytování jsou 3 dny (dvě noci).

2.6 Maximální počet osob současně užívajících prostor ubytování jsou 4 dospělé osoby nebo 2 dospělé osoby a 2 děti.

2.6 Klient se zavazuje při rezervaci ubytování a při uvádění jakýchkoli údajů pro účely Smlouvy zadávat přesné a pravdivé informace. Jestliže Klient zjistí, že v údajích zadávaných v požadavcích na rezervaci provedl chybu, bezodkladně kontaktuje Provozovatele za účelem napravení těchto chyb. Provozovatel neodpovídá za nedostatky poskytnuté služby způsobené v důsledku chyb či včas neopravených chyb v údajích uvedených Klientem v rámci rezervace, v komunikaci s Provozovatelem anebo ve Smlouvě.

3. Cena a rezervace

3.1 Cena ubytování (a případně cena dalších doplňkových služeb) včetně DPH je uvedena v ceníku na webové stránce Provozovatele nebo je jiným způsobem sdělena Klientovi před provedením rezervace.

3.2 Klient rezervaci provede výběrem termínu v tabulce obsazenosti na webových stránkách v sekci Volné termíny a kontaktuje elektronicky e-mailem nebo telefonicky Provozovatele s žádostí o provedení rezervace v daném termínu. Klient je povinen uvést jména a kontaktní údaje všech osob ubytovaných v mobilním domě. Rezervace je platná v momentě připsání bezhotovostní platby na účet Provozovatele. Po přijetí platby potvrdí Provozovatel uzavření smlouvy s Klientem zasláním potvrzovacího emailu a obdržením faktury. Doplňkové služby nebo výrobky objednané během pobytu hradí Klient Provozovateli při konci smluvního vztahu v hotovosti.

3.3 Rezervace ubytování provedená Klientem platí 4 pracovní dny ode dne provedení rezervace. Do této doby je Klient povinen provést úhradu celé ceny rezervovaného ubytování, a to bezhotovostní platbou dle instrukcí Provozovatel (není-li výslovně dohodnuto jinak v případě, že Smlouva byla uzavřena jinak než prostřednictvím emailu). Jestliže do uplynutí této lhůty Klient cenu neuhradí, Smlouva zaniká, Provozovatel ani Klient jí nejsou nadále vázáni a Provozovatel je oprávněna příslušnou ubytovací jednotku pro dotčený termín a lokalitu opět na svých webových stránkách i jinak nabízet jako dostupnou k ubytování třetím osobám.

4. Dárkový poukaz

4.1. Dárkový poukaz (dále jen „Poukaz“) je možné objednat na webových stránkách Provozovatele, kde je také uvedena cena včetně DPH. Objednávka musí obsahovat jméno, kontaktní údaje a počet poukazů. Uvedené údaje musí být uvedeny správně a aktuálně a tak s nimi budeme i zacházet. Pokud Klient uvede chybné kontaktní informace, dárkový poukaz se k němu nemusí dostat, za což neručíme.

4.2. Objednávku provede Klient po vyplnění formuláře a kliknutí na tlačítko „ZÁVAZNĚ OBJEDNAT A PŘEJÍT NA PLATBU“. Kliknutím se vytvoří objednávka, což znamená návrh na uzavření smlouvy, kde se Klient zavazuje k úhradě za poukaz.

4.3. Spolu s uskutečněním Objednávky Klient souhlasí, že si přečetl tyto obchodní podmínky.

4.4. Cenu za Poukaz je možné uhradit bezhotovostně platební kartou online přes platební bránu. Platba je možná v českých korunách.

4.5. Po provedení platby Provozovatel vystaví daňový doklad, který vám zašle na e-mailovou adresu uvedenou v objednávkovém formuláři.

4.6. Poukaz uplatňuje jeho Držitel, což můžete být Klient nebo někdo, komu byl poukaz věnován. Dárkový poukaz je tedy přenositelný.

4.7. Poukaz není možné poskytnou k přeprodeji. Jeho poskytnutí třetím stranám k obchodu porušuje těchto podmínek.

4.8. Poukaz není možné směnit za hotovost.

4.9. Každý Poukaz má omezenou platnost, a proto je potřeba ho uplatnit před uplynutím jeho platnosti, která je vždy jeden rok od jeho nákupu. Po uplynutí platnosti není možné Poukaz využít a Poukaz propadne.

4.10. Řádným uplatněním Poukazu jeho platnost zaniká.

5. Platební podmínky

5.1. Platbu za pobyt je možné uhradit bankovním převodem na účet Provozovatele. Číslo účtu je 310602998/0300. Do poznámky uvede Klient své jméno. Jakmile budou peníze připsány na účet, Provozovatel zašle Klientovi potvrzení přijetí platby.

5.2. Platbu za Dárkový poukaz je možné uhradit bankovním převodem na účet Provozovatele. Číslo účtu je 310602998/0300 nebo on-line platební kartou nebo expresním převodem na bankovní účet přes platební bránu ComGate.

5.3. Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz.

6. Storno podmínky a reklamace

6.1 Klient je oprávněn z jakéhokoli důvodu nebo bez uvedení důvodu pobyt
a Smlouvu jednostranně zrušit, a to elektronickým oznámením doručeným na
e-mailovou adresu info@silverboy.cz. Storno podmínky ubytování jsou následující:

  • do 14 dnů (včetně) před příjezdem 50 % z částky za ubytování,

  • méně než 14 dnů před příjezdem 100 % z částky za ubytování,

6.2 Klient nemá nárok na možnost náhradního termínu, pokud to není dohodnuto s Provozovatelem jinak.

6.3 Pokud se Klient nedostaví k ubytování podle Smlouvy nebo pobyt nevyčerpá zcela, je povinen zaplatit celou sjednanou cenu ubytování. Provozovatel není v tomto případě povinen poskytnout službu v náhradním termínu.

6.4 Po započatém ubytování nemá Klient nárok na vrácení peněz.

6.5. Pokud Klient dojde k rozhodnutí, že Poskytovatel pochybil rozsahem nebo kvalitou produktu nebo služby např. pokud Poskytovatel omylem pošle Poukaz na jiné jméno a částku, může Klient uplatnit reklamaci, a to plně v souladu se zákonem (zejména občanským zákoníkem).

6.6. Reklamaci je možné uplatnit těmito způsoby: (1) telefonicky na číslo +420 72č 021 106 (2) e-mailem na adresu info@silverboy.cz nebo (3) dopisem na adresu Třebouň 10, Toužim 364 01.

6.8. Vadou plnění není překážka způsobená vyšší mocí, tedy okolnostmi, jejichž vznik, průběh nebo následek není závislý na vůli, činnosti nebo postupu Provozovatele.

7. Práva a povinnosti stran

7.1 Klient se dostaví na místo ubytování dle Smlouvy ve sjednaný čas, ideálně mezi 14-18 hodinou, pokud není domluveno jinak. Klient obdrží přesnou lokaci ubytování při rezervaci ubytování. V případě potíží při hledání místa ubytování je Klientovi k dispozici zástupce Provozovatele, kterého může kontaktovat na telefonním čísle, které Vám Provozovatel sdělí před rezervovaným termínem ubytování.

7.2 Zástupce Provozovatele předá na místě Klientovi předmět ubytování a seznámí ho se všemi náležitostmi pobytu vyplývající z pravidel Podmínek a důležitých pro provoz domku. Dále ho seznámí s Manuálem pobytu, který obsahuje bezpečností zásady a návod, jak se chovat v přírodě v okolí domku.

7.3 Klient se zavazuje, že ubytovací jednotku a její okolí bude užívat tak, aby na nich nevznikla škoda, v souladu s pravidly slušnosti a ohleduplnosti k životnímu prostředí, které obklopuje ubytovací zařízení, k ubytovacímu zařízení a jejím budoucím Klientům. Klient se zavazuje respektovat Manuál pobytu, který je součástí těchto Podmínek nebo je dostupný v ubytovací jednotce v písemné podobě či je jinak zpřístupněn Klientovi, aby se s ním mohl seznámit.

7.4 Klient není oprávněn přenechat ubytovací zařízení do pronájmu či k ubytování třetí osobě nebo v ní ubytovat osoby nad rámec osob uvedených ve Smlouvě.

7.5 Je zakázáno provádět na ubytovacím zařízení a v jeho okolí jakékoliv úpravy a opravy. Jakmile dojde k situaci, která vyžaduje jakýkoli zásah, je Klient povinen neprodleně kontaktovat telefonicky zástupce Provozovatele.

7.6 Poskytoval nenese žádnou zodpovědnost za jakoukoliv újmu na věci či zdraví Klienta a osob ubytovaných v zařízení společně s Klientem, které vznikly nedodržením těchto podmínek a jsou v rozporu s Manuálem pobytu. Stejně tak Poskytovatel není zodpovědný za úrazy či jiné újmy vzniklé během pobytu mimo ubytovací zařízení.

7.7 Klient je povinen ubytovací zařízení kdykoli před svým odchodem řádně zabezpečit proti krádeži v souladu s Manuálem pobytu.

7.8 V domku platí přísný zákaz kouření. V případě porušení tohoto zákazu má poskytovatel právo účtovat hostům částku ve výši 10.000 Kč za ohrožení požární bezpečnosti a hloubkové čištění prostor. S ohledem na požární bezpečnost není dovoleno kouřit v lese, v blízkosti sena nebo jiného hořlavého materiálu. Stejně tak není dovoleno pohazovat nedopalky ve volné přírodě.

7.9 Klient se zavazuje do ubytovacího zařízení nevnášet předměty, které jsou při rozumném uvážení spojené s vyšším rizikem poškození ubytovacího zařízení.

7.10 Klient se zavazuje chovat k vlastnímu zdraví, ubytovacímu zařízení a okolní krajině šetrně a s náležitým respektem, nezatěžovat je ani neohrožovat nevhodným chováním nebo nadměrným hlukem.

7.11 Provozovatel nezodpovídá za ztrátu nebo poškození cenností ponechaných v domku během ubytování.

7.12 V případě poškození ubytovacího zařízení v důsledku jednání či opomenutí, které je zjevně nezodpovědné nebo které je v rozporu s těmito Podmínkami, Manuálem pobytu je Provozovatel oprávněn požadovat po Klientovi náhradu takto způsobené škody v plné výši.

7.13 Provozovatel je oprávněn před uplynutím sjednané doby ubytování Smlouvu vypovědět bez výpovědní doby, porušuje-li Klient i přes výstrahu hrubě své povinnosti dle Smlouvy a těchto podmínek. V takovém případě nemá Klient nárok na vrácení ani poměrné části ceny a je povinen doplatit cenu podle Smlouvy, jakož i nahradit případně vzniklou škodu.

7.14 Způsob vrácení předmětu ubytování si domluví Klient s Provozovatelem v rámci Smlouvy či při předání předmětu ubytování. Předání ubytovacího zařízení (check out) probíhá do 11 hodin pokud se smluvní strany nedomluví jinak. Klient se zavazuje vrátit ubytovací zařízení při skončení ubytování čisté, nepoškozené a v původním stavu předání.

8. Další ujednání

8.1 Klient výslovně souhlasí s tím, že Provozovatel je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a změně některých zákonů, zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zpracování objednávky poskytl. 

8. Vyšší moc

8.1 Není-li poskytovatel při veškerém svém úsilí schopen dostát sjednaným podmínkám v důsledku zásahu vyšší moci, má bez dalšího právo od smlouvy odstoupit, nedohodnou-li se strany jinak. Vyšší mocí se rozumí zejména poškození hotelu a jeho zařízení následkem živelných pohrom, v případě zásahu vyšší moci není objednavatel oprávněn uplatňovat vůči poskytovateli žádné sankce či ekvivalentní nároky.

9. Závěrečná ustanovení

9.1 Dokumenty Obchodní podmínky, Zásady ochrany osobních údajů a Manuál pobytu jsou nedílnou součástí Smlouvy a Klient s nimi vyjadřuje souhlas uzavřením Smlouvy dle čl. 2. Tyto dokumenty jsou k dispozici v ubytovacím zařízením v písemné podobě.

9.2 Provozovatel si vyhrazuje právo tyto dokumenty měnit dle potřeby.

9.3 Případné spory plynoucí z uzavřené Smlouvy mezi Klientem a Poskytovatele budou řešeny podle právního řádu ČR.

Tyto podmínky jsou platné od 1. 2. 2024